Devizaadós szemmel: Adósmentő” néven külön programjuk van a bankoknak A rendszer, csak akkor engedi…

(Forrás: Egy kedves Facebook ismerősüntől.) Ma találtam ezt az infót, érdemes elolvasni, hogy még azt is átverik a bankok, aki teljesen korrekt, mindenre kiterjedő panaszt nyújt be, és nincs résen. BUKTATÓ, BUKTATÓ, BUKTATÓ, TÉNYLEG NE ÍRJATOK ALÁ SEMMIT!

Először is „Adósmentő” néven külön programjuk van a bankoknak, ami azért érdekes, mert akár mit intézel MOSTANTÓL, EL VAN REJTVE A NYOMTATVÁNYOKBAN, HIVATKOZÁSOKBAN, TÁBLÁZATOKBAN ÉS MELLÉKLETEKBEN A HITELSZERZŐDÉSED SZÁMA ÉS HIVATKOZVA ARRA IRATNAK VELED ALÁ MINDENT. Csakhogy a forintosítás levél kézhezvételétől, neked már ezen a számon az ÚJ SZERZŐDÉSED KETYEG!

Mivel, ha postán küldöd, a banknak a leveleidet le tudják tagadni azzal, hogy "üres lapok voltak benne". Így tehát ma személyesen kívántam bemenni és leadni a Jogfenntartó nyilatkozatomat és a tételes, részletes elszámolást kérő leveleket. Hát még jó, hogy résen voltunk...

Előre bocsátom, hogy az ügyintézőt nem hibáztatom, sőt az is kiderült, hogy még a saját hitele ügyében egy másik banknál tennivalókkal sincs igazán képben.

1, Szóval adom az elszámolást kérő levelemet. Mondom, hogy érkeztetett pecsétet kérünk rá, meg aláírást. Nem kell 5 napot várni rá, mondja a hölgy, készen itt van. Bent a rendszerben. Akkor miért nem küldték ki mindenkinek automatikusan, kérdezem? A válasz csak egy mosoly. Nyomtatja, már éppen elveszem a kezéből, mikor mondja, hogy az átvételi elismervényt írjam alá. Átveszem tőle, az elismervényen ez áll: aláírásával igazolja, az ….. számú szerződés részletes tájékoztatóját átvette. Átlapoztam a kinyomtatott banki elszámolás részletezését, és tudjátok mi volt mellé tűzve? AZ ÚJ SZERZŐDÉSI FELTÉTELEKET TARTALMAZÓ ELSZÁMOLÁSI ÉS FORINTOSÍTÁSI TÁJÉKOZTATÓ LEVÉL IS. A BANK ELŐÍRÁSAI MIATT, SIMÁN ALÁÍRATTÁK VOLNA VELÜNK OTT, AZ ÚJ SZERZŐDÉST! Kis huncutok.

Visszaadom a hölgynek, mondom, na ezt nem írom alá, akkor ö nem adhatja oda! Nem értette, de együtt gondolkodtunk tovább. A bank előírja a menetet, én felrúgtam azzal, hogy nem írtam alá. Sztornózni már a rendszer nem engedte, hiszen kinyomtatta. Mondom neki, én innen addig nem megyek el, amíg le nem igazolja valaki, hogy mégsem vettem át! Érti is már, mosolyog! Jön a bankfiók vezetője. Segítene, de elakad… Írjunk egy adatlapot, ügyfél reklamációra, és arra írjam rá, hogy postai és email úton kérem a részletes elszámolást, dátum, aláírás mondja. Nem – nem mondom. Én ráírom a saját beadásra váró levelemre, hogy postai és email úton is kérem, Önök meg olyan adatlapot tesznek mögé, amit akarnak… azt sem írom alá! Röhögés…Végül megírtuk az adatlapot, a levelünk mögé tüztük, a bankfiók vezetője még kézzel rá is írta , hogy az ügyfél a fiókban kinyomtatott részletes elszámolást nem vette át. 3 banki aláírás, bélyegzők, dátum. A fiók vezetője elköszön, mondtam ne menjen messzire, van még intézni valónk…

2, Jogfenntartó nyilatkozatot adjuk át, de ilyet még nem láttak az ügyintézők. Olvassák, ketten is. Már éppen akartam mondani, hogy nekik nem értelmeznie vagy elbírálnia kell, hanem átvenni, amikor közli, hogy ezt most ő nem érti! Mit szeretnénk, kérdi? Mondom, hogy érkeztetett pecsétet kérünk rá, meg aláírást. A kamatot, vagy a forintosítást visszaállítani vagy újra számoltatni? Nem mondom semmit! Fenntartom a jogom és kifogással élek az egész ellen. Jelzem a banknak 30 napon belül, hogy egy nagy sz….. az egész és hogy jogaimnak peres eljárás útján fogok érvényt szerezni, mert a szerződésem érvénytelen. Mindegy milyen módon fúrnak faragnak rajta, ez alapból kuka. Nevetünk. Aztán jön a huncutság is… HA SIMA PANASZBEJELENTŐNEK VESZIK FEL, AKKOR 30 NAPON BELŐ NEM ÉLTEM A KIFOGÁS JOGÁVAL AZ ÚJ SZERZŐDÉSI FELTÉTELEKKEL SZEMBEN, VAGYIS A TV SZERINT „HALLGATÁS BELEEGYEZÉS” Később a perben a bank mondhatja, hogy nem törekedtem a jogom gyakorlására…bla bla bla. Viszont a forintosítási TV szerint 30 napom van arra, hogy KIFOGÁSSAL ÉLJEK a banknál az új szerződési feltételekkel szemben. Ezt 1 alkalommal tehetem meg, és ha van adóstárs, ö is egy alkalommal. Mivel mi ketten írtuk alá ezt a levelet, így elsütjük ezt az egy lehetőséget. De ezt is csak az ÚJ ADÓSMENTŐ PROGRAMON BELÜLI ÚJ ADATLAPPAL VESZIK ÁT TŐLEM. A hölgy mosolyog, már magától mondja, megírjuk, mögé tűzzük, és maga nem írja alá… Gondolkodunk jogainkról nem mondunk le, így tehát menjen a 30 napos forintosítási kifogás keretén belül. Oké. Adatlap kötelező kérdései: mi a kifogásom tárgya? Röhögés, mondom soroljam, azt mondja nem majd ö mondja a válaszokat x jelölni kellene. A lehetőségek nem megfelelőek a jogfenntartó nyilatkozat sehova be nem sorolható! VISZONT A RENDSZER CSAK AKKOR FOGADJA EL, HA PONTOSAN MEGJELÖLÖD, MELYIK PONTJÁT TALÁLOD SÉRELMESNEK, MIVEL NEM ÉRTESZ EGYET, AMÍG EZT NEM JELÖLÖD BE, A RENDSZER NEM NYOMTAT. Szóval akkor legyen az összes pont mind! A megjegyzés rovatban még oda írattuk Jogfenntartó nyilatkozat mellékelve, az ügyfél vitatja a szerződés érvényességét! 3 banki aláírás, bélyegzők, dátum. Kb 2 óra alatt sikerült elintézni, majd ezt követően adtunk egy telefonszámot az ügyintéző hölgynek, hogy nézesse meg a saját szerződését szakemberrel, aztán pereljen Ő is!!!